Ustvarjanje edinstvene izkušnje za gledalce italijanske oddaje Amici

Uvod

FantaAmici je aplikacija za spremljanje fantazijskega sveta priljubljene italijanske resničnostne oddaje Amici. Uporabniki lahko ustvarijo svojo ekipo študentov in profesorja ter se pomerijo s prijatelji v različnih izzivih, da zaslužijo točke glede na vedenje svojega lika v oddaji. Ideja je vključiti občinstvo oddaje na bolj interaktiven način. V tej študiji primera bomo raziskali proces oblikovanja, uporabniško izkušnjo in vpliv prenove FantaAmici.

Raziskovanje in ideje

Naša ekipa je izvedla raziskavo ciljne publike in analizo konkurence, da bi ugotovila težave in priložnosti za izboljšave. Odkrili smo, da je prejšnja različica aplikacije imela resne težave z uporabnostjo, zato smo se odločili, da bomo aplikacijo prenovili od začetka. Razvili smo novo izkušnjo, ki se je ujemala s ciljno publiko oddaje in je bila edinstvena v primerjavi z drugimi podobnimi aplikacijami. Proces idejne zasnove je vključeval izrisovanje žičnih modelov in izdelavo prototipov, da smo lahko preizkusili oblikovanje z uporabniki in iterirali na podlagi povratnih informacij.

Oblikovanje in uporabniška izkušnja

Oblikovalski proces za FantaAmici je vključeval ustvarjanje vizualno privlačnega in enostavno uporabnega vmesnika, ki se je ujemal z obstoječo blagovno znamko aplikacije. Uporabili smo barvno shemo in tipografijo, ki sta odražali teme in osebnost oddaje.

Uporabniška izkušnja za FantaAmici je osredotočena na idejo enostavnega ustvarjanja ekipe in tekmovanja s prijatelji. Igralci lahko prilagodijo svoje ekipe, izberejo 5 študentov in profesorja ter sodelujejo v izzivih, ki se ujemajo z epizodami oddaje. Funkcije aplikacije so enostavne za dostop in uporabo, uporabniška pot pa je intuitivna in vključujoča. Uporabniško izkušnjo smo optimizirali na podlagi povratnih informacij uporabnikov in podatkov ter nadaljevali z iteracijami oblikovanja skozi čas.

Vpliv

Z novo izdajo je FantaAmici dosegel velik uspeh, saj se je v samo nekaj urah po lansiranju aplikacije registriralo več kot 100.000 novih uporabnikov. To je bilo pomembno izboljšanje v primerjavi s skupnim številom aktivnih igralcev v prejšnjih sezonah, ki je znašalo približno 400.000. Aplikacija je prejela pozitivne povratne informacije uporabnikov in skupnosti ter bila predstavljena v medijih. FantaAmici je prav tako vplival na občinstvo oddaje, saj jih je vključil na bolj interaktiven način in povečal njihovo zadovoljstvo z oddajo.

Zaključki

Za zaključek lahko rečemo, da je FantaAmici primer kako lahko dobro zasnovana aplikacija izboljša uporabniško izkušnjo in vključi občinstvo na bolj interaktiven način. Naš proces raziskovanja in idejne zasnove nam je omogočil ustvariti edinstveno in privlačno aplikacijo, ki se je ujemala z željami ciljne publike oddaje. Uporabniška izkušnja je bila optimizirana na podlagi povratnih informacij igralcev in podatkov, uspeh aplikacije pa je presegel naša pričakovanja. Nadaljevali bomo s posodabljanjem in izboljševanjem FantaAmici, da bo še naprej dragocen pripomoček za spremljanje italijanske televizijske oddaje Amici.