Izbira barv za mobilne aplikacije

Dekorativna slika članka
Barve predstavljajo pomembno vlogo v naših življenjih in nas obdajajo na vsakem koraku. Nobena skrivnost ni, da vplivajo na naše občutke in razpoloženje ter da lahko s pravimi odtenki blažimo žalost, stres in napetost. Vsaka barva ima svoj pomen in namen – črna je barva za žalovanje, bela namenjena nevestam, rdeča je za ljubezen, modra pomirja in tako dalje. Vsak posameznik ima svoj odnos do barv, saj vsak občuti unikatna čustva ob določenih odtenkih. Pomena barv in vplivov na ljudi ne smete zanemariti pri izbiri barvne sheme za vašo aplikacijo. Izbira barv je ključna za vaš uspeh, saj lahko z uporabo neprimernih odtenkov negativno vplivate na razpoloženje in občutja uporabnikov, kar lahko vodi v napačno razumevanje vaše znamke in izdelkov. Ker je barvna shema eden od ključnih dejavnikov za nadpovprečno uporabniško izkušnjo, se posvetite izbiri pravih odtenkov, ki bodo osvojili vaše stranke. Ustrezni barvni vzorci bodo pritegnili več obiskovalcev, spodbudili sodelovanje uporabnikov in poudarili sporočilo vaše znamke. Barve funkcij in ikon aplikacije ter logotip blagovne znamke morajo biti privlačni, premišljeni ter delovati kot celota. Pomagate si lahko z znanimi oblikovalskimi pravili, ki so se čez leta izkazala za uspešne, kot je recimo uporaba dveh do treh barv. V nadaljevanju našega članka si oglejte preverjene nasvete za zmagovalno izbiro barvnih vzorcev vaše aplikacije.

Izberite primerne barve za vzbujanje čustev

Vsako barvo povezujemo z določenimi čustvi – modra predstavlja zaupanje in varnost, medtem ko je rdeča barva energije in eksplozivnosti. Rumena pooseblja veselje ter pritegne pozornost, črna barva je klasična ter elegantna, roza pa je bolj ženstvena. Izbrane barve bodo pri uporabnikih aplikacije povzročile specifična čustva, zato izberite odtenke, ki bodo na želen način vplivala nanje. Ker pa so barvne asociacije povezane s kulturo, iz katere izhajamo posamezniki, je poznavanje vašega občinstva prvi korak za izbiro ustreznih barv! Oglejte si tudi barvne kombinacije, ki jih uporabljajo vaši konkurenti ter preberite komentarje ter mnenja uporabnikov v trgovinah z aplikacijami. To vam bo dalo odlične napotke, ki jih upoštevajte pri oblikovanju in izbiri barv.

Pri izbiri barvne sheme se mnogi posvetijo zgolj uporabi pravilnih barv za delovanje aplikacije in ne pa celotni blagovni znamki. Barve aplikacije morajo podpirati in poudarjati vsebino, funkcionalnost ter druge elemente.

Pomislite, kako bodo izbrane barve v aplikaciji delovale z vašimi izdelki, blagovno znamko in spletnim mestom. Ustrezne barve bodo zaobjele in poudarile celoto vaše znamke, napačne pa lahko oddajajo neprimerno sporočilo.

Upoštevajte osnove in pravila barv

Kot smo že omenili, obstajajo osnovna in preverjanja pravila barv, ki vam lahko olajšajo iskanje prave barvne sheme. Na voljo so tudi orodja za oblikovanje mobilnih aplikacij, s katerimi si oblikovalci lahko pomagajo pri grajenju privlačne podobe.

Osnovna pravila, ki jih upoštevajte, so primarne in sekundarne barve, vizualna hierarhija, ozadje ter povezava z izbranimi barvami.

Kljub temu, da za izbiro pravih barv velja pravilo manj je več in upoštevanje minimalizma, to ne pomeni, da ne smete uporabiti drznih barvnih odtenkov. Tudi osnovna pravila barv lahko prekršite, če imate za to utemeljene razloge.

Morda ste izbrali barvno shemo, ki ni tradicionalna, vendar pa bi bila primerna za uporabnike in vašo blagovno znamko. Če ste vanjo trdno prepričani in ste jo ustrezno testirali, jo lahko uporabite, tudi če krši ustaljena pravila. Morda pa boste z njo narekovali nov trend in izstopali na trgu aplikacij!

Pri izbiri pravih barv za aplikacijo je ključno poznavanje vaših uporabnikov, blagovne znamke ter sporočila, ki ga pošiljate v svet. Izbira barv mora biti premišljen, načrtovan in testiran korak pri oblikovanju privlačne in uspešne aplikacije. Ne glede na to, ali izberete varne ali tvegane barvne možnosti, vedno upoštevajte vaše občinstvo in uporabniško izkušnjo. Prave barve vam bodo pomagale zgraditi močno podobo in prepoznavnost znamke!

V tem studiu natančno upoštevamo sosledje procesov, da lahko naročnikom ponudimo le najboljše rešitve za njihove stranke in uporabnike. Spoznajte naš postopek dela skozi kratke objave na našem blogu. Za več informacij pa smo vedno na voljo na e-poštnem naslovu hej@tastudio.si.

Nedavno objavljeno

Pritegnite pozornost s prvim prelomom spletne strani

Vsebina nad prvim prelomom spletne strani je izjemno pomembna, saj je to prva stvar, ki jo bodo obiskovalci vaše spletne strani videli. To je prva priložnost, da jih pritegnete in jim ponudite, kar iščejo.

Z UX do višjih konverzij v spletnih trgovinah

Vsak lastnik spletne trgovine si želi doseči visoke stopnje konverzije na svojem spletnem mestu. Če bi radi izboljšali vaše obstoječe stanje in povišali vašo konverzijo, je rešitev preprosta – zagotovite sijajno uporabniško izkušnjo (UX).

Nedavno objavljeno

Pritegnite pozornost s prvim prelomom spletne strani

Vsebina nad prvim prelomom spletne strani je izjemno pomembna, saj je to prva stvar, ki jo bodo obiskovalci vaše spletne strani videli. To je prva priložnost, da jih pritegnete in jim ponudite, kar iščejo.

Z UX do višjih konverzij v spletnih trgovinah

Vsak lastnik spletne trgovine si želi doseči visoke stopnje konverzije na svojem spletnem mestu. Če bi radi izboljšali vaše obstoječe stanje in povišali vašo konverzijo, je rešitev preprosta – zagotovite sijajno uporabniško izkušnjo (UX).

Vsak piksel šteje

Vsak piksel šteje