Izbira barv za mobilne aplikacije


Izberite primerne barve za vzbujanje čustev
Vsako barvo povezujemo z določenimi čustvi – modra predstavlja zaupanje in varnost, medtem ko je rdeča barva energije in eksplozivnosti. Rumena pooseblja veselje ter pritegne pozornost, črna barva je klasična ter elegantna, roza pa je bolj ženstvena. Izbrane barve bodo pri uporabnikih aplikacije povzročile specifična čustva, zato izberite odtenke, ki bodo na želen način vplivala nanje. Ker pa so barvne asociacije povezane s kulturo, iz katere izhajamo posamezniki, je poznavanje vašega občinstva prvi korak za izbiro ustreznih barv! Oglejte si tudi barvne kombinacije, ki jih uporabljajo vaši konkurenti ter preberite komentarje ter mnenja uporabnikov v trgovinah z aplikacijami. To vam bo dalo odlične napotke, ki jih upoštevajte pri oblikovanju in izbiri barv.
Pri izbiri barvne sheme se mnogi posvetijo zgolj uporabi pravilnih barv za delovanje aplikacije in ne pa celotni blagovni znamki. Barve aplikacije morajo podpirati in poudarjati vsebino, funkcionalnost ter druge elemente.
Pomislite, kako bodo izbrane barve v aplikaciji delovale z vašimi izdelki, blagovno znamko in spletnim mestom. Ustrezne barve bodo zaobjele in poudarile celoto vaše znamke, napačne pa lahko oddajajo neprimerno sporočilo.
Upoštevajte osnove in pravila barv
Kot smo že omenili, obstajajo osnovna in preverjanja pravila barv, ki vam lahko olajšajo iskanje prave barvne sheme. Na voljo so tudi orodja za oblikovanje mobilnih aplikacij, s katerimi si oblikovalci lahko pomagajo pri grajenju privlačne podobe.
Osnovna pravila, ki jih upoštevajte, so primarne in sekundarne barve, vizualna hierarhija, ozadje ter povezava z izbranimi barvami.
Kljub temu, da za izbiro pravih barv velja pravilo manj je več in upoštevanje minimalizma, to ne pomeni, da ne smete uporabiti drznih barvnih odtenkov. Tudi osnovna pravila barv lahko prekršite, če imate za to utemeljene razloge.
Morda ste izbrali barvno shemo, ki ni tradicionalna, vendar pa bi bila primerna za uporabnike in vašo blagovno znamko. Če ste vanjo trdno prepričani in ste jo ustrezno testirali, jo lahko uporabite, tudi če krši ustaljena pravila. Morda pa boste z njo narekovali nov trend in izstopali na trgu aplikacij!
Pri izbiri pravih barv za aplikacijo je ključno poznavanje vaših uporabnikov, blagovne znamke ter sporočila, ki ga pošiljate v svet. Izbira barv mora biti premišljen, načrtovan in testiran korak pri oblikovanju privlačne in uspešne aplikacije. Ne glede na to, ali izberete varne ali tvegane barvne možnosti, vedno upoštevajte vaše občinstvo in uporabniško izkušnjo. Prave barve vam bodo pomagale zgraditi močno podobo in prepoznavnost znamke!
V tem studiu natančno upoštevamo sosledje procesov, da lahko naročnikom ponudimo le najboljše rešitve za njihove stranke in uporabnike. Spoznajte naš postopek dela skozi kratke objave na našem blogu. Za več informacij pa smo vedno na voljo na e-poštnem naslovu hej@tastudio.si.