Pritegnite pozornost s prvim prelomom spletne strani

Vsebina nad prvim prelomom spletne strani je izjemno pomembna, saj je to prva stvar, ki jo bodo obiskovalci vaše spletne strani videli. To je prva priložnost, da jih pritegnete in jim ponudite, kar iščejo.

Ena glavnih funkcij vsebine nad prvim prelomom je, da ponudi kratko in jedrnato predstavitev vašega podjetja ali spletnega mesta. To lahko vključuje vaš slogan, opis vaših storitev ali izdelkov in povezave do najpomembnejših delov vaše spletne strani. To je ključno, saj mora biti vsebina na prvi strani predvsem jasna, da bo obiskovalec želel ostati na vaši spletni strani in si ogledati več vsebin.

Druga pomembna funkcija vsebine nad prvim prelomom je, da pomaga pri spletni optimizaciji (SEO). Ključne besede, ki jih uporabljate v tej vsebini, lahko pomagajo vaši spletni strani, da se bolje pojavi v iskalnikih, kar lahko prispeva k več prometa.

Vsebina nad prvim prelomom lahko vključuje tudi elemente kot so slike, videi in infografike, ki lahko pomagajo pri privabljanju pozornosti in ponudbi vizualno privlačne vsebina. Slika ali video lahko prikaže vaš izdelek ali storitev na boljši način, kot ga lahko opiše besedilo. Infografike pa lahko pripomorejo, k boljšemu razumevanju storitve. 

Elementi prvega preloma so prva stvar, ki jo bodo obiskovalci videli in od njih pa bo odvisno, ali se bodo odločili ostati na vaši spletni strani ali ne. Kot vedno je pomembno dobro poznati našo ciljno občinstvo, da karseda najbolje vemo, katero vsebino jim predstavimo ob prvem stiku. Vsebina naj bo dobro strukturirana in ne predolga, a hkrati dovolj obsežna, da se razume, kaj počnete oz. prodajate.

Ta del spletne strani lahko izkoristimo tudi za napeljevanje k nadaljevanju vsebine – to pomeni, da element, ki sledi, malce pomaknemo navzgor, da je jasno, da sledi še več vsebine. 

V tem prvem delu spletne strani lahko kombiniramo različne elemente, med drugim besedila, polja za vpis v profil, povabilo k prijavi na e-novice ali za pomembne povezave na druge dele spletne strani, ki bi jih obiskovalci drugače iskali. 

Vsebina seveda ne rabi biti statična – prilagajamo jo lahko glede na letni čas, obdobje, praznike, ko želimo predstaviti kakšno novo rešitev ali izdelek in podobno. Še več, vsebina se lahko prilagaja tudi glede na uporabnika, če ga poznamo. To je lahko naključno, glede na to ali je prijavljen ali ne, lahko pa je podkovano s podatki o njem. 

Nedavno objavljeno

Z UX do višjih konverzij v spletnih trgovinah

Vsak lastnik spletne trgovine si želi doseči visoke stopnje konverzije na svojem spletnem mestu. Če bi radi izboljšali vaše obstoječe stanje in povišali vašo konverzijo, je rešitev preprosta – zagotovite sijajno uporabniško izkušnjo (UX).

Kaj so oblikovne smernice?

Oblikovanje je jezik, najbolje pa se razumemo, ko vsi govorimo istega. Spoznajte načine za zagotavljanje konsistentnosti in urejenosti v oblikovanju.

Nedavno objavljeno

Z UX do višjih konverzij v spletnih trgovinah

Vsak lastnik spletne trgovine si želi doseči visoke stopnje konverzije na svojem spletnem mestu. Če bi radi izboljšali vaše obstoječe stanje in povišali vašo konverzijo, je rešitev preprosta – zagotovite sijajno uporabniško izkušnjo (UX).

Kaj so oblikovne smernice?

Oblikovanje je jezik, najbolje pa se razumemo, ko vsi govorimo istega. Spoznajte načine za zagotavljanje konsistentnosti in urejenosti v oblikovanju.

Vsak piksel šteje

Vsak piksel šteje