Z UX do višjih konverzij v spletnih trgovinah

Vsak lastnik spletne trgovine si želi doseči visoke stopnje konverzije na svojem spletnem mestu. Če bi radi izboljšali vaše obstoječe stanje in povišali vašo konverzijo, je rešitev preprosta – zagotovite sijajno uporabniško izkušnjo (UX).
Odlična uporabniška izkušnja je namreč pomemben korak, ki ga morate osvojiti, če želite povišati vaše konverzije. To storite tako, da spoznate svoje končne uporabnike in jim ponudite tisto, kar iščejo.
Kaj pomeni izraz stopnja konverzije?
Konverzija se pojavi takrat, ko obiskovalec vaše trgovine doseže želen cilj. V primeru spletnih trgovin to pomeni, na primer, da opravi nakup. Poznamo sicer več vrst konverzij, ki se razlikujejo glede na cilj podjetja/spletnega mesta. Nekaj takih je: prijave na prejemanje elektronske pošte/novic, izpolnjevanje obrazce in prodaja.
Stopnja konverzije pomeni odstotek obiskovalcev spletnega mesta, ki so dosegli želen cilj v primerjavi s skupnim številom obiskovalcev. Visoka stopnja konverzije preprosto pomeni, da na spletu delujete in poslujete uspešno, saj se večina obiskovalcev odloči za nakup ali drugo aktivnost na vaši spletni strani.
Razlogi za nizko stopnjo konverzije
Če želite povečati vašo konverzijo in izboljšati poslovanje, morate najprej razumeti, zakaj je vaša konverzija trenutno nizka. Za obstoječe stanje obstaja več razlogov:
- vaša stran ne daje občutka verodostojnosti in zaupanja – slabo ali neprimerno oblikovanje, napake in nelektorirana besedila ter nekakovostne slike odganjajo vaše obiskovalce
- odvračanje pozornosti – vaše kupce med obiskom strani zmotijo nepomembni elementi, kar jih odvrnejo od cilja
- navigacija vašega mesta je zapletena – če stranki ne zagotovite enostavnega postopka nakupa, bodo poiskale mesto, kjer to storijo z lahkoto
- ne veste, kaj vaše stranke želijo – če želite strankam dati, kar si želijo, morate najprej vedeti, kaj to je.
- spregledane napake – ker smo do svoje lastnine/storitev/dejavnosti vedno subjektivni, morda sami ne opazite napak na strani. Prosite za pomoč nekoga objektivnega, ki je zmožen podajanja konstruktivne kritike, da preizkusi vašo trgovino kot potencialni kupec.

Kako izboljšati UX in stopnjo konverzije?
Orodij, ki vam bodo pomagali izboljšati obstoječe stanje in zadovoljiti vaše stranke, je v današnji dobi na pretek. Poglejmo si nekaj najpogostejših metod:
Posnetki sej individualnih uporabnikov (HotJar)
UX lahko hitro izboljšate, če vidite, kako uporabniki uporabljajo vaše spletno mesto. Posnetki sej vam bodo ponudili natančen vpogled v individualnega uporabnika in njegovo premikanje po vaši trgovini.
Tako boste zlahka prepoznali ovire, napake in moteče elemente ter spoznali vidik obiskovalcev ter njihov postopek nakupa in razloge za zapustitev vaše trgovine.
Raziskave in testiranja
Ankete in uporabniška testiranja so odlično orodje za pridobivanje dragocenih podatkov in posledično izboljšanje uporabniške izkušnje. Svojim obiskovalcem lahko postavite dotična vprašanja zaprtega in/ali odprtega tipa in pridobite pomembne povratne informacije.
Orodje za takojšnji odziv
Odlična ideja za zbiranje povratnih informacij je orodje za takojšnji odziv, ki ga postavite neposredno na vaše spletno mesto. Stranke lahko tako s prikupnim vizualnim pripomočkom privabite k ocenjevanju vaše trgovine, saj se lahko odzovejo z emoji ali drugimi slikovnimi podobami.
Tako lahko povedo, kaj jim je všeč in kaj ne, vi pa lahko odpravite težave in jim ponudite, kar si želijo.
Toplotni zemljevidi
Še ena inovativna zamislica, s katero boste pridobili informacije vaših potencialnih kupcev. Toplotni zemljevidi so združeni vizualni prikazi obnašanja vaših obiskovalcev, ki razkrivajo priljubljena in nepriljubljena področja na vašem spletnem mestu.
Trije tipi toplotnih zemljevidov – za klike, premike z miško in premikanje po strani – vam bodo razkrili ali uporabniki klikajo prave elemente, ali vidijo ključne informacije in kako se premikajo in dojemajo vašo spletno trgovino.
Našo ekipo sestavljajo izkušeni UX oblikovalci, ki bodo namesto vas prepoznali ovire na vašem spletnem mestu in vam ponudili konkretne rešitve. Stopite v stik z nami, in vašim uporabnikom bomo zagotovili izjemno uporabniško izkušnjo na vašem spletnem mestu.